30-05-2020, 12:25:56

Autor Tópico: komfort føles lidt adskilt fra den normale  (Lida 140 vezes)

Offline saweotae

• Newbie
  • *
  • Pontos: +0/-0
    • Ver Perfil
  • iDevice: iPhone 6
komfort føles lidt adskilt fra den normale
« em: 30-03-2020, 09:24:54 »
Feb. 2020: I betragtning af at jeg er i stand til at bruge denne slags sko eller støvler i løbet af ægte, regnfulde nætter og også dårligt vejrbyger, kunne jeg bekræfte, at de kan være vandafvisende. Salomon Supercross GTX sko Selvom jeg virkelig Salomon sko til salg virkelig kan lide mine Salomon Speedcross 3 Hvid Trail Running Sko egne $ 75 Everlane dårlige vejr Boot-stilarter, kan de være noget tungt og også klodsede, og så allbirds lavet af uld Jogger Mizzles er normalt et fantastisk let valg, hvor jeg vil let gå hurtigt ved hjælp af fugtigt fortov.

Vi er definitivt ikke kommet færdige med stormfuld vintertid og også de tidlige forårnætter, derfor vil jeg sandsynligvis ikke sænke prisen for disse slags vandafvisende sko eller støvler for tidligt. Når sommersæsonen kommer, er det desuden muligt at sammenbære de kraftige bagagerum med dårligt vejr og regne med allbirds i løbet af uforudsete tordenvejr.

Den særlige kulør og også lethed og komfort føles lidt adskilt fra den normale Fremstillet af uldjoggere: de bestemte Mizzles har en tendens til at støtte, ikke desto mindre føles de Salomon Speedcross Pro-sko lidt stærkere, Salomon-sko online er meget mere ufleksibelt, og også en mindre beløb glat. Selvom de alligevel er sikre, er de alligevel sikre. -Connie Chen, moden presse reporter

September 2019: Vi har af en eller anden grund på ingen måde brugt allbirds lige før vi tjekker den bestemte Mizzle. Så selvom jeg ikke kan undersøge de nyeste vejrbestandige sko eller støvler for at være autentiske, kunne jeg validere, at de kan være, fordi de var komfortable, da jeg forventede, at uldsko eller -støvler kunne være. Min partner og jeg eksperimenterede med den særlige Lavet af uld Jogger Mizzle og følte med det samme sans som om jeg havde brug for at svøbe mine egne tæer i den glatte, hyggelige paraply.